Coca-Cola
poczuj radość

Branża
FMCG
Lokalizacja
Węgry
Rok
2015/2016

Badanie zostało przeprowadzone na grupie węgierskich respondentów.

Spot angażował respondentów emocjonalnie. Jego odbiór był bardzo pozytywny. Emocją, która dominuje w całym spocie jest radość. Jej poziom silnie wzrasta na samym początku spotu, co jest odpowiedzią na pojawienie się bohaterów – niedźwiedzi.

Również na końcu obserwujemy wzrost radości. Jest to odpowiedź na radosne zakończenie historii lepienia bałwana (mały niedźwiedź razem ze swoją mamą pomysłowo wykorzystują butelkę Coca-Coli do dekoracji). Konsumenci zareagowali pozytywnie również na hasło oraz ikonę butelki pojawiające się w ostatniej scenie. Reklama spowoduje więc silne skojarzenie pozytywnych emocji z marką Coca-Cola.

FILM 1: Reakcje w grupie kobiet i mężczyzn – mieszkańcy Węgier

Reklama wizerunkowa marki CocaCola

Badanie zostało przeprowadzone na grupie węgierskich respondentów.

Spot angażował respondentów emocjonalnie. Jego odbiór był bardzo pozytywny. Emocją, która dominuje w całym spocie jest radość. Jej poziom silnie wzrasta na samym początku spotu, co jest odpowiedzią na pojawienie się bohaterów – niedźwiedzi.

Również na końcu obserwujemy wzrost radości. Jest to odpowiedź na radosne zakończenie historii lepienia bałwana (mały niedźwiedź razem ze swoją mamą pomysłowo wykorzystują butelkę Coca-Coli do dekoracji). Konsumenci zareagowali pozytywnie również na hasło oraz ikonę butelki pojawiające się w ostatniej scenie. Reklama spowoduje więc silne skojarzenie pozytywnych emocji z marką Coca-Cola.