Animatik reklamujący deser Paradis został przebadany na grupie trzydziestu konsumentek, które używają produktów z tej kategorii.
W pierwszych sekundach reklamy gdy Anielice w chmurach przygotowują deser obserwujemy silny wzrost radości. Konsumentki są zaangażowane emocjonalnie podczas ogadania początkowych ujęć. Pozytywne zaskoczenie wywołuje to, że anioł pomaga swoim koleżankom i finalnie chowa deser do lodówki. Połączenie dwóch światów (anielskiego z ziemskim) za pomocą lodówki nadal budzi pozytywne emocje.
Zaangażowanie emocjonalne spada w kolejnych scenach, w których widzimy widok ze środka lodówki. W tym momencie spada poziom radości oraz pojawia się niewielki poziom złości, świadczący o silnym przetwarzaniu informacji. Scena ta jest dla widza dość skomplikowana.
Samo demo produktowe i smakowanie przez bohaterkę deseru angażuje i budzi radość. Pozytywne emocje spadają w scenie interakcji bohaterki z mężczyzną. W tej scenie pojawia się złość i spadają pozytywne emocje. Interakcja bohaterów jest rozumiana jako kłótnia (bohaterka nie chce poczęstować partnera – również w sferze wizualnej bohaterowie są podzieleni). Takie rozumienie i odczuwane emocje prowadzą do rozczarowania - „miało być jak w niebie, a jest jak zawsze”. Pozytywne emocje już nie powracają do końca trwania reklamy.
Druga część reklamy zamiast sugerować konflikt między bohaterami powinna przenieść anielską atmosferę współpracy do domu i pozwolić obojgu bohaterom cieszyć się z deseru.
Pomysł na reklamę w formie animatika
Animatik reklamujący deser Paradis został przebadany na grupie trzydziestu konsumentek, które używają produktów z tej kategorii.
W pierwszych sekundach reklamy gdy Anielice w chmurach przygotowują deser obserwujemy silny wzrost radości. Konsumentki są zaangażowane emocjonalnie podczas ogadania początkowych ujęć. Pozytywne zaskoczenie wywołuje to, że anioł pomaga swoim koleżankom i finalnie chowa deser do lodówki. Połączenie dwóch światów (anielskiego z ziemskim) za pomocą lodówki nadal budzi pozytywne emocje.
Zaangażowanie emocjonalne spada w kolejnych scenach, w których widzimy widok ze środka lodówki. W tym momencie spada poziom radości oraz pojawia się niewielki poziom złości, świadczący o silnym przetwarzaniu informacji. Scena ta jest dla widza dość skomplikowana.
Samo demo produktowe i smakowanie przez bohaterkę deseru angażuje i budzi radość. Pozytywne emocje spadają w scenie interakcji bohaterki z mężczyzną. W tej scenie pojawia się złość i spadają pozytywne emocje. Interakcja bohaterów jest rozumiana jako kłótnia (bohaterka nie chce poczęstować partnera – również w sferze wizualnej bohaterowie są podzieleni). Takie rozumienie i odczuwane emocje prowadzą do rozczarowania - „miało być jak w niebie, a jest jak zawsze”. Pozytywne emocje już nie powracają do końca trwania reklamy.
Druga część reklamy zamiast sugerować konflikt między bohaterami powinna przenieść anielską atmosferę współpracy do domu i pozwolić obojgu bohaterom cieszyć się z deseru.